4 cose che non sapevi…

CLIENT

Italo NTV

TYPE

Web Pills

BRIEF

The aim of this video is to promote the new Italo Business offer and attract a younger audience.

STRATEGY

A targeted offer for young entrepreneurs who take Italo trains for work. Our inspiration came from one of the cult-scenes of the film "Love Actually" where a boy declares himself through a series of cardboards. In our version, we added a pair of hands in overlay to make what’s written on our cardboards clearer and unforgettable!
Platforms: social media

SERVICE

+ Creativity
+ Production
+ Post-production


Key words: #loveactually #highspeedtrain
string(14) "Centro Privacy"

Questo sito usa i cookie per offrirti la migliore esperienza di navigazione possibile. Accettando i cookie, ne confermi l'utilizzo su questo sito web.

Impostazioni

Quando visiti un sito Web, esso può archiviare o recuperare informazioni sul tuo browser, principalmente sotto forma di cookie. Controlla qui i tuoi servizi di cookie personali.

Questi cookie sono necessari per il funzionamento del sito Web e non possono essere disattivati ​​nei nostri sistemi.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services