4 cose che non sapevi…

CLIENT

NTV Italo

GENRE

Web Pills

BRIEF

To promote the new Italo’s Business offer on social media with a smart and catchy video.

STRATEGY

This offer is dedicated to young and smart businessmen, who often travel with Italo trains for work. This video is inspired by the cult film Love actually. Do you remember the scene where a young boy uses signboards to declares his love? We made this scene a bit “social” and added hands in overlay to better comment what is written on each signboard.

SERVICE

+ Creativity
+ Production
+ Post-production

string(14) "Centro Privacy"

Questo sito usa i cookie per offrirti la migliore esperienza di navigazione possibile. Accettando i cookie, ne confermi l'utilizzo su questo sito web.

Impostazioni

Quando visiti un sito Web, esso può archiviare o recuperare informazioni sul tuo browser, principalmente sotto forma di cookie. Controlla qui i tuoi servizi di cookie personali.

Questi cookie sono necessari per il funzionamento del sito Web e non possono essere disattivati ​​nei nostri sistemi.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services